weer alleen...

16 februari 2009 - Culiacán, Mexico

Na een weekje heerlijk samen genieten is John vanmiddag weer aan de lange reis naar Nederland begonnen. Ik ben mijn boek uit gaan lezen bij het zwembad aan het meer. Op de terugweg was Juan buiten bij zijn huis dus ben ik daar even blijven hangen. Getafeltennist, beetje gekletst en wat gedronken, dus dat vulde de tijd en de leegte aardig op.  In die korte tijd hebben we heel wat gedaan, op de kaart kun je de afstanden zien....

Zaterdag rondje Culiacan en kantoor, smiddags vertrokken naar El Fuerte (300km noordwaarts) waar we een onwijs leuk hotelletje hadden. Zondag om half 9 op de trein gestapt naar Creel in de Copper Canyon. Daar kwamen we na een schitterende treinrit om half 5 aan in onze zomerkleren op 2330 meter in een sneeuwstorm! In ons huisje de open haard aan laten steken en vroeg onder de wol bij -4 graden(met open haard nog aan!). Gelukkig was het maandag zonnig en hebben we de hele dag een excursie door de Canyon gedaan met een privegids (laagseizoen he...). Dinsdag weer terug met de trein, 8 uur savonds in El Fuerte en doorgereden naar huis waar we om half 12 aankwamen. Na een kort nachtje woensdag richting het zuiden gereden: op 150 km ligt Cosala, ook in de bergen. Een erg leuk dorpje, leuk hotel, nog wat dingen bezichtigd en donderdag door naar Mazatlan, waar we tot zaterdagmiddag gerelaxed hebben aan het strand in een all inclusive resort. Zaterdag einde van de dag weer terug in Culiacan en vanmorgen lekker ontbeten, nog een rondje door La Primavera gelopen en om half 12 naar het vliegveld (snik snik). John heeft de meeste fotos gemaakt en had zijn kabeltje niet bij zich maar een paar fotos kun je in het fotoboek terugvinden.

1. ma:
    Hallo Marjolein,
    Ja het zal best moeilijk geweest zijn om weer afscheid te nemen, maar jullie hebben wel een fijne week samen gehad, daar kan je op terugkijken. En nog maar een maandje en dan kom je alweer naar huis. Jullie hebben veel gezien, de foto's zijn mooi. De verhalen erbij hoor ik wel van John. Nog veel succes de komende tijd.
    Liefs,
    Ma
  2. Monique:
    He Marjolein,

Leuk gehad zo te zien toen John er was. Kon je wel een week gemist worden? Lekker een weekje eruit is niet verkeerd en een lekker temperatuurtje! Nu weer aan het werk en nog een maandje voor je al weer terugkomt. Het gaat wel erg snel allemaal. Maar je bent weer een hele ervaring rijker.

Succes, groetjes Monique
  3. Conny:
    Hoi Marjlolein,

Heb vanmiddag John van Schiphol gehaald. Leuk om Schiphol is te bekijken van de andere kant. Normaal rennen we langs alle winkels om op tijd het vliegtuig te halen. Nu even rustig de winkels bekeken en natuurlijk wat gekocht! John vertelde waar jullie allemaal geweest waren. Erg leuk! Werkse weer de komende maand, geniet er nog van!
    Kus, Conny
  4. Marjo:
    Hallo Marjolein,

Zojuist weer even wat reactie van je vrienden en familie gelezen. Het was zeker wel erg gezellig met John. Ik lees dat je over een maand alweer naar huis komt. Wat gaat de tijd snel he??

Groetjes van de kampies uit schiedam
  5. Richard en Antoinette:
    Ha meid,

Even slikken en gewoon weer doorgaan zingen ze toch!! Nog maar vier weken en dan kan het "gewone" leven weer beginnen. John was de straks even hier en die had erg genoten van jullie vakantie daar, daar kunnen jullie allebei weer even op teren denk. Hij zag er goed bruin uit, dus daar zal jij niet voor onder doen denk. Meid nog een paar weken bikkelen en dan zit het er alweer om. Time flies when you having fun.

doeidoei dikke kus annie en de rest van de fam
  6. Eric,astrid,kevin,aline.:
    24 februari 2009
    Halllo hallo,
    leuk iedere keer wat te horen, het gaat nu erg snel voor je het weet ben je terug.
    Hier alles goed, we zitten heerlijk op onze nieuwe meubels. Hebben gelijk een andere kamer,erg leuk.Het iis hier nu ook gewoon warm,zonnig en 7 graden.
    Veel plezier nog en werkse. groeten uit poeldijk.