Een blik op Culiacán

24 februari 2009 - Culiacán, Mexico

Dat ontbrak eigenlijk nog: wat foto's van Culiacán. Dus ik ben zondag even in de Jeep gestapt en al fotograferend door de stad gereden: de bus, de kathedraal en veel meer is er niet te zien! Ook nog wat oude foto's die Enrique heeft gemaakt het eerste weekendje Mazatlan (zoals sommigen weten is hij niet zo snel....). Inmiddels ben ik aan het aftellen. Ik ga deze week mijn terugvlucht definitief boeken, nog even overleggen met Enrique. Nog zo'n week of 3 en dan ga ik dit warme, superrelaxte, gezellige, ongeorganiseerde, stoffige, vuile land weer verruilen voor het ons allen bekende Nederland, wat in veel van deze dingen een tegenpool is van Mexico. Natuurlijk vind ik het fijn iedereen weer te zien, maar dat neemt niet weg dat het afscheid hier ook niet mee zal vallen. Maar goed, nog een paar weken zweten, letterlijk en figuurlijk. Je merkt duidelijk dat het steeds warmer wordt, het is nu smiddags elke dag boven de 30 graden. Nog een hele lijst met TO DO. In Nederland zou dit een weekje buffelen zijn dan is het klaar, maar dat woord kennen ze hier niet, tenzij je buffels voor op de barbecue bedoelt...... Dus niet alles zal gaan lukken, maar we gaan ons best doen!

Groetjes allemaal en tot gauw!

1. Bas en Nicolien:
    24 februari 2009
    YAHOOOOO het eind is in zicht.... Wij vinden het helemaal niet erg dat je een weekje eerder naar huis komt. Wij kijken er nu al naar uit.

Doeii Bas en Nic.