hij doet het!!!

13 januari 2009 - Culiacán, Mexico

Even kort in mijn pauze: Gisteren zou tussen 3 en 5 de cable guy komen. Om 1 uur kwamen ze de router op kantoor installeren dus dat kwam allemaal goed uit: ik bleef zodat Enrique thuis kon lunchen (ziet hij zijn kinderen ook nog eens want dat valt niet mee de laatste maanden...) Ik had Marko van kantoor aan de telefoon vanaf half 3 dus die heb ik echt afgekapt om 5 voor 3 en ben weggerend, want misschien stonden ze wel om 3 uur voor de deur. Dus ik was om 3 uur thuis en ben daar gebleven (wel een late lunch trouwens dan om half 4 maar dat kwam zo uit). Half 6 belde Enrique dat ze eindelijk op kantoor waren om alles te installeren, toen was er bij mij nog niemand geweest! Kwart voor 6 stond hij voor de deur. Ik gebeld met Jaim van La Primavera. Die was dus thuis en de wasserette die onder mij zit bovendien al dicht, en daar moesten ze op het balkon zijn voor de aansluiting! Maar dinsdag om 4 uur zouden ze terugkomen.

Vanmorgen sta ik net na achten mijn spullen te pakken, wordt er op de deur geklopt (bellen hebben ze hier niet). Staan er 2 gasten van Megacable voor de deur. Ik Jaim weer gebeld, die kwam gelukkig. Afijn, ze zijn tot 10 uur bezig geweest met installeren en kabels trekken en nou doet-ie het!

Ga zo gauw naar kantoor want wie weet staan ze om 4 uur weer voor de deur, zou me niets verbazen....

Volgende keer iets over autorijden in Mexico, tot gauw!

O ja, voor de skypers onder ons: dat heb ik ook. Dus heb je ook skype kunnen we elkaar zoeken en kunnen we gratis met elkaar bellen zonder telefoonlijn. Ik heb ook 10 euro beltegoed dus ik kan ook zelf bellen (kost ongeveer 1 cent per minuut) naar vaste nummers.

1. V-lin:
    14 januari 2009
    Hé Marjolein,

Toppie dat je TV het doet! Ach in NL gaat dat ook zo met Ziggo, daar kan je ook niet van op aan met afspraken.
    Hoe gaat het verder in Mexico? Op kantoor alles een beetje onder controle?

Groetjes,
    Linda
  2. Richard en Antoinette:
    18 januari 2009
    Haai Mar,

Ben je ook lekker weekend aan het houden, of moet je gewoon door werken. Wij hebben vandaag pyjama-dag, zijn allebei een beetje gaar. Van de week werd mijn oma begraven die was zaterdag overleden. Het mensje was al 99 dus ze heeft een mooie leeftijd behaald vinden wij, maar goed het was er niet minder verdrietig om. Het was een mooie dienst en we hebben er allemaal een goed gevoel aan over gehouden. Vrijdagavond hadden we stamppotbal bij Olsthoorn. Was erg gezellig en het eten was lekker. We hebben van 3 meter peter genoten en weer erg gelachen, maar mosten wel jou met minirok bovenop de tafel!!! Volgend jaar ga je gewoon weer gezelli mee. Gisteren kwamen Pat en Colette een bakkie doen, altijd goed voor een avondje gezellig bomen. Ries heeft nog even een rondje mee gereden in zijn nieuwe tuut, mooi karretje hoor. Je verhalen zijn erg leuk om te lezen, en op die manier blijven we goed op de hoogte van je wel en wee. Mel heeft trouwens een appartementje in Valenciua gevonden, ziet er weer erg stoer uit. We gaan van de week effe kijken of iedereen het er mee eens is, maar volgens Aniet vond jij dit ook wel een mooi appartement. Het is weer van way to stay, appartmenet de Borja nr. 0607, kan je effe op internet kijken. Nou meid, de kids willen verven dus ga maar even kijken voordat de muren alle kleuren van de regenboog hebben.

Dikke kus vanaf de Groenelaan

x
  3. Bas en Nicolien:
    19 januari 2009
    Hi,
    kunnen we het meidenweekendje niet in Mexico boeken?? Dat is wel ff anders als een weekendje Zeeland (afgelopen weekend met de fam. Treffers). Was errug leuk, veel gegeten, gedronken, gekaart, gezwommen en gelachen.
    Heerlijk meid, dit pikken ze niet meer af... Denk aan jezelf.

Liefs Bas en Nic.