kids in México

19 februari 2009 - Culiacán, Mexico

Even een kort berichtje. Ik ben al de hele morgen met ITzaken bezig dus heb er even genoeg van....  Sommige mensen zullen zo naar México willen verhuizen denk ik na dit bericht misschien!

Het is hier (althans hier op kantoor) vrij gebruikelijk dat als je geen oppas heb je je kind gewoon meebrengt naar kantoor. Teri's zoon heb ik al zeker 3x een middag gezien, Cynthia had gisteren haar zoontje bij zich.  Zou een gezellige boel worden als we dat in Nederland ook doen. Nu moet ik wel zeggen dat die kids gewoon op een stoel gaan zitten en blijven zitten, dat scheelt misschien...

Loredana vindt het misschien wel een goed plan, maar of Omar braaf op een stoel blijft zitten een paar uur betwijfel ik......

Groetjes, ik ga nog even verder,

Marjolein

1. Gabrielle:
    20 februari 2009
    Hola!
    Dat Skypen kwam er deze week niet zo van, vanavond ook niet want dan hebben we een feestje (ex-collega van Dennis is vandaag getrouwd). Dan nog maar ff een berichtje. Foto's van de sneeuw staan trouwens op mn hyves (een paar maar), kan je even bedenken hoe kou ook weer voelt!
    Verder niet zoveel nieuws hier, werken, druk maar leuk, en gewoon de gewone dingetjes. Ben jij al aan 't aftellen? Krijg je het werk een beetje rond daar of moet je binnen de kortste keren weer terug?
    Nou geniet er in ieder geval ook nog maar van die laatste paar weken en tot gauw!
    G x
  2. Richard en Antoinette:
    22 februari 2009
    Zou er niet aan moeten denken dat de kids op kantoor rond hobbelen, dat is toch geen werken lijkt me zo!!!

x