het strand

3 maart 2009 - Culiacán, Mexico

Ik weet, het is er geen weer voor bij jullie, maar ik dreef hier zondagmorgen mijn appartement uit, om half 9 was het al 22 graden. Dus het enige wat ik kon doen was naar het strand gaan. Uurtje rijden maar wel de moeite waard, zie de foto's. Als klap op de vuurpijl een heerlijke lunch van reuzegarnalen (shrimps, maar dan echt megagroot!!) omwikkeld met kokosrasp en dan gefrituurd, met een pittig dipsausje erbij, maar doordeweeks werk ik echt hard hoor!!! Tja, nog 2 weken, dan kan ik nog net meegenieten van de laatste stamppot boerenkool in Nederland voor de lente begint....

Groetjes en werkze vandaag, ik ga nog even verder in mijn Spaanse boek,

Marjolein

1. De Valstarretjes:
    4 maart 2009
    Ja ja wrijf het er maar lekker in.
    Het regent hier alweer áls je straks weer naar huis komt neem je maar een beetje zon mee.
    Gr Melanie
  2. Conny:
    12 maart 2009
    Heee Marjolein,

Nog even een berichtje uit Monster. Was weer een tijdje geleden! John heeft hier gister op de jongens gepast, was ik erg blij mee. Hij had ook een DVD bij zich waar John en ik op stonden toen we heel klein waren, erg leuk om bewegende beelden te zien van jezelf! Ik hoop dat John het kan kopieren. Alles nog goed daar? De laatste dagen, geniet er nog van. Tot gauw!
    Kus, Conny
  3. Eric,astrid,kevin,aline.:
    13 maart 2009
    Hallo, even een laatste berichtje voor je weer terug komt. Hier alles goed .
    Kinders druk met sport vorig weekend had Aline 3 medailles en Kevin een beker. Eric gaat morgen de cpc lopen.
    Groeten en tot volgende week.