naar huis....

26 februari 2009 - Culiacán, Mexico

Hallo allemaal,

Voor iedereen die mij heel erg mist: ik vlieg op maandag 16 maart terug en kom op dinsdag 17 maart smiddags aan in Nederland (ik heb woensdagmiddag cursus op mijn werk). Dus vandaag over 3 weken ben ik weer in Nederland.  Als jullie zorgen dat het zonnetje schijnt komt alles helemaal goed.

Natuurlijk mis ik jullie ook hoor! Maar ik kon kiezen: of de 14e terug en het hele weekend in het vliegtuig of nog een zondagje relaxen hier voor ik weer in het gareel moet.....

Groetjes en tot gauw! Marjolein

1. Renate:
    26 februari 2009
    Hoi Marjolein,

wat gaat de tijd toch snel, zo nemen we afscheid op oudjaarsnacht en nu is het eind alweer in zicht!! Nog heel veel plezier en succes de komende weken en hier begint het ook alweer een beetje op te warmen hoor, dus misschien is de overgang qua temp straks niet zo groot.

tot in maart groetjes Johan, Renate, Nikki en Nomi
  2. Vincent:
    1 maart 2009
    Hoi Marjolein,

Succes de laatste weekies!
    Zie je eind maart, voor mij zal het ook wel weer even wennen zijn als ik terug ben :-)

Groetjes,
    Vincent
  3. Gabrielle:
    4 maart 2009
    Cara hermana!
    Ik vraag niet veel... een heel klein beetje maar. Maar zou je iets voor me mee willen nemen? Het kost niet veel ruimte in je koffer. En het weegt ook niet veel. Misschien past het nog ergens in een hoekje. In een sok (wel schoon graag). Of in een envelop die je nog hebt liggen, gewoon een beetje dichtvouwen moet genoeg zijn. Echt, een klein beetje maar! Maar zou je alsjeblieft, voor mij, een heel klein beetje, stukje, kruimeltje, frutseltje van die heerlijke ZON mee terug willen nemen voor ons???? WIJ WETEN NIET MEER HOE DIE ER UIT ZIET! Laat staan hoe dat voelt.... Dus... please?
    Dankjewel!
    Je zusje xxx
  4. Johan Decroos:
    5 maart 2009
    Dag Marjolein,
    Ik ben eindelijk op je webblog geraakt. Eigenlijk veel te laat want ik lees dat je binnenkort terug naar huis komt.
    Geniet nog maar van je laatste paar weken. Als je wilt zeker zijn van de zon bij ons zou ik die van Mexico alvast meebrengen. Die van ons laat het nu en dan afweten.
    Groetjes,
    Johan