he zus

8 januari 2009 - Culiacán, Mexico

Hoi Zusje,

Die CD's zijn helemaal super! De cable guy kwam vandaag de kabel installeren voor de TV maar dat ging dus niet, heel verhaal. Dus zodra ik thuis ben gaat de laptop aan met muziek, geluid is prima!

1. Jolanda Verwaal:
    8 januari 2009
    Hi Mar,

Wat leuk zeg! Zijn we elkaar net misgelopen op Schiphol 2 januari! Wij kwamen namelijk die dag terug uit Thailand. Onwijs gaaf vakantieland trouwens. Zo mooi en al dat heerlijke eten :-)

Ik blijf zeker je website volgen en wens je heel veel succes en bovenal plezier toe daar! Geniet er van he!

Groetjes Jo & Fred
  2. Gabrielle:
    8 januari 2009
    Top om te lezen! Als je er doorheen bent (haha, zal nog wel even duren) dan stuur ik wel nieuwe.
    Ik ga gauw weer verder werken. Kunnen we ook foto's terugmailen, om uitzicht te vergelijken (gisteren alles wit en glibberig, brrr en geen motorrijden snifsnif) :-)
    Liefs G x
  3. Monique:
    10 januari 2009
    He Marjolein,

Ben sinds vandaag ook weer online! Dus gelijk maar even een berichtje achterlaten. Even kijken hoe dat werkt op zo'n weblog. Ziet er leuk uit allemaal. Ik hoop dat je je draai een beetje kunt vinden en dat het op kantoor ook een beetje wil gaan lopen. Lekker warm daar zeker! Ik kom net van het ijs...heerlijk! Een heel eind geschaatst met Miriam. Erg leuk sfeertje weer! Morgen gaan we weer en daarna zal het wel weer over zijn volgens de berichten...

Groetjes Monique