Effe snel!

22 januari 2009 - Culiacán, Mexico

Hoi allemaal,

Leuk hoor om iedereen even jaloers te maken met die tropische fotos, de reacties waren overduidelijk! Enrique heeft het weekend nog wat foto's gemaakt op het strand dus die volgen nog (na de censuur!). Zojuist met Marko geluncht in mijn appartement. We hebben de keuken beneden uitgeprobeerd: op de begane grond zit een heel klein eettentje die alleen met de lunch open is. Smorgens om 8 uur beginnen ze met koken en het was prima eten, voor die 2,5 euro voor 2 personen kun je zelf niet koken. Hij is nu even met Nederland aan het bellen dus ik heb even tijd om snel een berichtje te sturen. De bedoeling is dat we zaterdag samen een dagje naar Mazatlan gaan. Moet kunnen, 200km heen en 200km terug, je raakt eraan gewend hier.... Maar er schijnt hier gelijk naar de kust ook een heel mooi strand te zijn, alleen zonder toeristische hotels en voorzieningen. Dus als we geen zin hebben om te rijden gaan we daar misschien wel heen. Inmiddels zijn alle computers hier zo goed als aan de praat, Marko gaat zondag weer weg dus dan moet alles draaien en dan hoop ik ook wat beter georganiseerde dagen te gaan krijgen, nu gaan we van de hak op de tak op kantoor. Gisteravond even naar de sportschool geweest hier in La Primavera, lekker een half uurtje op de crosstrainer en daarna een beetje kracht. Was wel even nodig want van al dat niks doen wordt je een beetje slapjes.....
Groetjes en tot gauw weer,

Marjolein

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linda:
    Klinkt goed, Marjolein. G
    eniet maar van het zonnetje daar, want hier is het PRUT, it rains likes cats & dogs.......
  2. De Valstarretjes:
    Hoi Mar
    Fijn dat alles zo lekker gaat. Super dat je lekker in het weekend leuke dingen doet .Lijkt me heerlijk !Nog bedankt voor je mail van de week . Mijn vader is gisteren weer thuis gekomen en het gaat weer wat beter. Groetjes van ons allemaal.
  3. Tine Baekers:
    Hallo Marjolein.
    Ken je me nog, ik ben en bridgevriendin van je moeder.Leuk dat ik je een berichtje kan sturen.Wat een prachtige foto"s , dat is wel genieten , het is werken maar ook leuke dingen beleven.
  4. Tine Baekers:
    Hallo Marjolein.
    Je weet wel wie ik ben, een bridgevriendin van je moeder.
    Je foto"s bekeken , het ziet er allemaal prachtig uit. Het is
    natuurlijk geweldig werk, maar ook nog leuke dingen beleven.
    Veel succes en plezier met alles
  5. Marieke:
    Hoi Marjolein,

Ook wij volgen je verhalen en zijn natuurlijk ook best een beetje jaloers aan het worden aangezien het hier al twee dagen zeikt van de regen en ik op mijn i-phone kan zien dat de temperaturen bij jullie veel aangenamer zijn. as 6 februari gaan we beginnen met ons pizza project in Naaldwijk, allemaal best spannend en hectisch maar goed. Eigenlijk hadden we volgende week al open willen gaan maar de man die de kassa's van New York Pizza installeert en programeert is failliet dus dat gaat niet meer lukken dus is het allemaal een beetje verlaat. Jammer dat je niet bij ons openingsfeestje kan zijn maar goed dan kom je maar een keer proeven als je weer in NL bent. Wij wensen jou heel veel succes verder. Tot mails

Marieke en Khalid, Khalidjr en Karim
  6. Lenie Scheffers:
    24 januari 2009
    Hoi Marjolein,

Klinkt allemaal gezellig. Het lijkt me toch wel leuk, zo voor een paar maanden. Hebben ze nog meer baantjes? Moet ik alleen eerst even Spaans leren....
    We genieten nu van een lekker rustig weekendje na de spinningmarathon en de Hollandse avond. Je kon Jos bjna weg dragen. Gaan de jaren misschien toch tellen?
    Volgende week gaan wij lekker naar Oostenrijk even lekker skien en apres-skien natuulijk. Al klinkt dat lekkere weer bij jou ook niet verkeerd.
    Een gezellig weekend en nog een hele fijne tijd daar in het verre Mexico.
    Tot mails.

groetjes Lenie (en de mannen)
  7. Vincent:
    27 januari 2009
    Hoi Marjolein,

Klinkt goed die tropische stranden bij jou!
    Hier is het ook 1 grote zandbak, maar het is niet echt gezellig om daar een weekendje te gaan relaxen :-) weinig palmbomen.

Groetjes!
    Vincent
  8. Jolanda Verwaal:
    28 januari 2009
    Hoi Mar,

Klinkt allemaal zo lekker zeg! Ja ik ben jaloers :-) Geniet er maar lekker van hoor!
    Gelukkig hebben wij ook een heerlijk weekendje weg voor ogen, inclusief een dagje sauna!
    Het weer hier wordt weer ijskoud. De schaatsen kunnen volgens mij al snel weer uit de kast gehaald worden.
    Nou werkse (je bent daar tenslotte niet voor niets hihi) & vooral genietse!

Groetjes Jolanda & Fred
  9. Gabrielle:
    28 januari 2009
    Hé zussie!
    Zomaar even midden op de dag (voor mij dan) een berichtje. Het is hier KOUD! Gelukkig schijnt nu de zon zodat mijn werkzolder nog een beetje verwarmd wordt en met een dikke trui aan gaat het wel. Wel een beetje wintersportweertje hoor, koud en vrij helder, nog anderhalve week en dan mogen we weer!
    Maar eerst nog een drukke week afmaken, komend weekend een event op mijn project waarvan ik een groot deel van de organisatie doe (maar niet bij ben) en de NK in Amsterdam, dus komend weekend zit ik in ieder geval ook lekker in de warmte, zal aan je denken!
    Verder hier alles z'n gang, eigenlijk niet echt nieuws. Geniet je nog steeds van je verblijf daar? Werkze en tot mails of blogs!
    x, G.
  10. Jeanet:
    2 februari 2009
    Hoi Marjolein,
    Leuk om weer effe op je site te kijken en te horen dat het goed met je gaat. Veel plezier als je ventje er is.
    We blijven je volgen.
    gr Jeaneten aanhang