Foto's

30 januari 2009 - Culiacán, Mexico

Hallo,

Vandaag even wat fotos onderweg gemaakt. Dan krijgen jullie een beetje een indruk van wat ik zoal zie onderweg. Ik woon ten zuiden van Culiacan en werk ten westen, dus ik kom eigenlijk nooit in de stad zelf (veel te veel verkeer!). De buitenwijken bestaan uit hele arme stukken met heel veel stof en huizen zonder dak en wat luxere wijken, soms nog in aanbouw. Het verkeer laat niet toe dat je nou eens even stil gaat staan op je gemak, dus de fotos zijn rijdend gemaakt.... Binnenkort de fotos van het 2e weekend Mazatlan met Marko.

Aanstaande maandag is hier een feestdag dus iedereen is helemaal blij dat ze 2 dagen weekend hebben, wat een luxe he?!?!  Volgende week is hier de Expo, de grootste tuinbouwbeurs van Mexico dus dat zal wel een rommelig weekje worden. Daarna komt John een weekje, jippie!!! Tot gauw

1. Gabrielle:
    30 januari 2009
    ¡Hola hermanna!
    Ziet er lekker uit daar onderweg hoor. Al het verkeer blijft zeker ook in de stad, want op de wegen waar je foto's hebt gemaakt zit bijna niemand. Of gaan ze allemaal voor je opzij??! Die chica met die grote jeep, daar moet je voor oppassen ☺.
    Hier alles nog steeds prima hoor. Als je een dikke trui aan trekt, is het heerlijk weer, zonnig en droog.
    Lekker hoor, dat John over een weekje komt, en met die beurs er tussen gaat die week vast ook lekker snel.
    Fijn weekend vast en tot gauw,
    G x
  2. Richard en Antoinette:
    1 februari 2009
    He die marjolein,

Zo te lezen gaat alles goed daar, en vermaak je je goed. Nog een weekje en dan is Johnnyboy lekker daar, en dat met valentijn wat wil je nog meer.

Het is hier koud koud koud brrrr niks aan, geef mij maar een lekker zonnetje. Zijn vrijdagavond naar het Teejater geweest, was een 90s party, mocht gewoon met twee mannen op stap!! Weer lekker ouderwets dansen en meebleren met de muziek. Het was erg gezelli!

Vandaag hebben we een lekkere dag helemaal niks, dus wordt een dagje "bankzaken" doen denk.

Nou meid we spreken elkaar weer

dikke kus van ons
  3. Renate:
    2 februari 2009
    Hoi Marjolein,

ik kijk geregeld even op je blog om te lezen hoe het gaat en volgens mij vermaak je je prima daar, zeker met zoveel lekkerder weer als hier. Het is hier vandaag echt koud en guur en wil je dat het zomer is. IK sprak John een vrijdagavond en die vertelde dat hij vrijdag jouw kant op komt, daarom wensen wij jouw/jullie dan ook nog een fijne tijd daar en geniet van de tijd dat John er is!!

groetjes De Meijertjes
  4. Marieke Wubben:
    3 februari 2009
    Hey Marjolein,

Leuk je op deze manier een beetje te kunnen volgen! Die foto's zien er goed uit, het lijkt me heel gaaf daar! Ben vorige week lid geworden van de sportschool en zag gister jouw kaart in de bak staan hihi, die zal nog wel een poosje zo blijven staan! Leuk dat John jouw kant op komt deze week, geniet er maar van!!! Groetjes,
    Marieke x
  5. Conny:
    3 februari 2009
    Ola,

Dinsdagavond, John is net weg. Hij werd gebeld dat hij moest gaan strooien! Hij had er weinig zin in! Leuk om je foto's te zien en te lezen hoe het gaat. Hier alles goed, gister terug gekomen van een heerlijk weekeind Zwitserland. Iets te veel wijn gedronken en iets te weinig geslapen. Even weer in het gareel!
    Vrijdag mag ik John wegbrengen. Het kado voor mama staat hier in de kamer, hij fluit al erg hard. Heb je nog wat nodig wat John mee kan nemen? Laat het even weten.

Kus, Conny
  6. Richard en Antoinette:
    6 februari 2009
    Haaaaiii,

Als het goed is zit je mannetje in het vliegtuig jou kant op. Dat moet toch wel een lekker gevoel zijn om te weten dat hij binnen een paar uur voor je neus staat. Ga er lekker van genieten met zijn tweeen.

x annie
  7. Bas en Nicolien:
    7 februari 2009
    Hi Mar en John,

Eindelijk daar is tie dan en weer lepeltje lepeltje.... John heb je een goede vlucht en nog wat aan Aniet d'r pilletjes gehad??
    Wij hebben er weer eens een ouderwetse voetbal zaterdag op zitten, lekker bijgepraat, biertje erbij wat wil een mens nog meer. Op jullie en Aniet na was iedereen er. Morgen ga ik weer een dagje met Marije op stap het wordt of floaten (had ik nog nooit van gehoord) dit is een half uurtje liggen in een laag zout water. Je hebt dan het gevoel dat je zweeft?! Of High Teaen (ook niet verkeerd).

Geniet ervan samen.
    Liefs Nic (en Bas)
  8. De Valstarretjes:
    8 februari 2009
    Hai John en Mar
    Lekker even een weekje samen geniet er van.
    Terwijl ik dit zit te typen sneeuwt het hier en heeft Ajax alweer verloren.
    Maak er een leuke week van
    En John neem volgende week een beetje zon mee.
    Groetjes De Valstarretjes
  9. Richard en Antoinette:
    11 februari 2009
    He tortels,

gaat het goed daar zo gezelli met zijn tweeen. Er is al een tijdje geen nieuws meer op je site gezet, maar daar heb je nu zeker geen tijd voor (hahaha). Hoop dat het weer bij jullie beter is dan hier, regen, koud en nachtvorst, geen reet aan dus.

Nou toedeloe

x van ons
  10. Mirjam:
    15 februari 2009
    Hoi Mar, hoe is het daar? Zo te lezen al aardig gesettled! Ik heb pas net de link doorgemaild gekregen dus heb nog niet eerder kunnen reageren. Volgens mij is John net weer weg toch? Was wel erg leuk om hem te zien zeker?

Leuk om al je verhalen te lezen, maar de 1e weken waren wel zwaar volgens mij. Succes in ieder geval verder en geniet er ook van.

groetjes,
    Mir
  11. Gabrielle:
    16 februari 2009
    Hola zusje!
    Lekker weekje gehad zo te lezen? Wij ook, super! Hééél veel sneeuw (ook uit de lucht :-) ), heel af en toe een voorzichtig zonnetje maar vooral super omstandigheden. De snowboards zijn weer tot het uiterste gebruikt en ik heb eindelijk ook maar een helm aangeschaft (dus kan nu echt een beetje snowboarden). Nu wasjes erin, foto's van de camera's afhalen en bijkomen van de reis, trein is prima maar helaas was er materieel kapot zodat we geen slaapstoelen maar een gewone 6 persoons coupé hadden. De Polen die bijna bij ons kwamen zitten gingen na wat morren gelukkig een deurtje verder dus we kregen er twee Duitse meiden bij, dat ging beter. Maar slapen, nee niet echt. Dus een beetje inhalen....
    Vandeweek maar weer een keer proberen te skypen, ik zal vast 's avonds wel achter de laptop zitten dus kijk wel of ik je zie!
    Liefs van je zussie en Dennie x