I' ve been to paradise......

18 januari 2009 - Mazatlán, Mexico

Heerlijk een weekendje naar Mazatlan geweest! Een soort Cancun (of Torremolinos om dichter bij huis te blijven) maar dan veel gezelliger en niet zo pompeus en groots. We zaten in een all inclusive hotel met zwembadje en eigen baai en ik heb heerlijk niets gedaan! Zaterdag om 12 uur gingen we weg, ik reed zelf met Loek (collega uit Nederland) samen en Enrique reed voor met een hele auto vol familie. 200km, 2 uurtjes rijden is hier niets. Ik probeerde al een deal met Enrique te sluiten dat hij me daar half maart wel weer op kon halen.... Zaterdag lekker niets gedaan, zondag even door de stad gereden, bakkie gedaan en toen op het strand een boekje gelezen bij een graadje of 25. Om een uurtje of 3 weer richting huis. Daar was ik echt helemaal aan toe na de afgelopen 2 weken, nu voelt het weer een beetje in balans en ik ben helemaal klaar voor de nieuwe week! De fotos komen eraan, om jullie een beetje lekker te maken (overigens was het zondag wel bewolkt hoor dus nog niet echt een kleurtje).

Overigens allemaal bedankt voor jullie leuke berichtjes, elke middag/avond is het eerste wat ik doe kijken of er nog iets nieuws is. Het lukt me op dit moment niet om overal persoonlijk op te reageren, hopelijk ga ik de komende weken iets meer tijd krijgen.

1. Gabrielle:
    19 januari 2009
    Dat ziet er wel heeeeel erg lekker uit! Wat is nou 200 km helemaal, ik zou zeggen je hebt je weekend plekje gevonden voor de komende maanden ;-). Heerlijk dat je ook een beetje tussendoor kunt relaxen en genieten, vooral het strand ziet er prachtig uit!
    Hier is het grauw en grijs, saai regenachtig weer. Gelukkig wel weer boven nul en dus: motorrijden! Vorige week in totaal 500 km gereden, zo leer ik het wel. Veel werken, maar voornamelijk leuk dus dan is het goed vol te houden. Over 2 weken open NK (alleen Zwitsers en Oostenrijkers dus dat valt wel mee, moet wel m'n Duits een beetje bijschaven, oeps) en de week daarna naar Wagrain....
    Foto's probeer ik vandaag even op te zoeken en te mailen, dus komen er aan.
    Liefs, ook van Den,
    G x
  2. ma:
    19 januari 2009
    Jeetje, dat was echt even genieten! Al die pelikanen en dolfijnen wat een natuur! Leuk al die foto's. Ik kan me voorstellen dat je je in "paradise"waande. Je weet zodoende al een beetje wat er allemaal te zien is. Dat belooft wat voor als John in februari komt.
    Nu maar hard aan de slag, je kunt er weer even tegen.
    Liefs,
    Kevin
  4. Monique:
    21 januari 2009
    He Marjolein,

Je zou niet meer aan het werk gaan zo.....lekker hoor. Beetje zon kunnen wij hier ook wel gebruiken. Het is nu nat en een beetje koud. Jammer dat we niet meer kunnen schaatsen, dus laat de zomer dan nu maar komen. Lekker autootje om in rond te crossen zeg! Is je huisje ook al een beetje aan het wennen? Wij zitten met een griepvirus hier. Allebei de kids zijn ziek, en ik moet veel werken dus dat gaat niet echt lekker...Oma wordt veel ingeschakeld dus! Hoop dat ze snel weer opknappen. Loopt het op kantoor nu een beetje, draait alles naar wens?
    Ik ga weer even snottenbellen vegen en je hoort weer van me,
    Groetjes Monique
  5. Eric,astrid,kevin,aline.:
    21 januari 2009
    Hallo, ziet er leuk uit waar je het weekend bent geweest. Heerlijk die warmte, wij moeten er nog even op wachten.We hebben inmiddels de kussens geruild voor 3 dezelfde,erg leuk dus. nu nog wachten op de meubels. Foto's volgen nog.
    Eric is veel aan het werk en ik ook wat extra, dus de weken vliegen hier.Liefs eaka